Folosind pagina noastră web conform directivelor legate de cookie aprobați folosirea cookie-urilor. 
Hungarian
Romanian

Livrare și plată

Modalități de plată – livrarea este posibilă chiar și pe gratis!

Condiții de livrare și de plată:

Livrare la domiciliu prin curier cu virament anticipat: ( 3 - 5 zile lucrătoare )  49 Lej

Taxa de predare: 6 Lej

 

Corectarea greșelilor privind introducerea datelor: utilizatorul înainte de a încheie procedura de comandă în orice caz are posibilitatea să se întoarcă în faza anterioară și să corecteze datele introduse.
Detaliat: Pe parcursul înaintării comenzii aveți posibilitatea de a vizualiza conținutul coșului, și de a modifica datele, dacă coșul conține o cantitate diferită de cea dorită, atunci utilizatorul are posibilitatea să introducă în câmpul potrivit din coloana care conține date privind cantitățile numărul de bucăți dorit, după care apasă butonul „actualizare/actualizarea coșului”. În cazul în care utilizatorul dorește să șteargă produsele aflate în coș atunci dă click pe butonul „X” „ștergere”. Pe parcursul pregătirii și înaintării comenzii utilizatorul în mod permanent are posibilitatea de a modifica sau șterge datele introduse. 

  • În cazul în care apare o eroare în funcționarea webshopului, și din această cauză prețurile sau produsele se afișează în mod greșit, ne rezervăm dreptul la efectuarea corectărilor. În aceste cazuri după depistarea și modificarea erorii imediat informăm utilizatorul privind noile date. Utilizatorul după aceasta poate confirma comanda sau poate să anuleze comanda.

  • Suma finală de achitat care apare după finalizarea comenzii și în scrisoarea de confirmare include toate cheltuielile. Factura (și dacă produsul are și certificat de garanție) sunt incluse în pachet. Utilizatorul este obligat ca la livrarea pachetului să verifice pachetul în prezența curierului și în cazul în care depistează avarii pe pachet, este obligat să solicite întocmirea unui proces verbal, și în cazul depistării avariilor nu este obligat să preia pachetul.  Prestatorul de servicii nu acceptă reclamații ulterioare fără proces verbal. Livrarea pachetelor se face în zilele lucrătoare între orele 8-17.

  • După introducerea datelor utilizatorul are posibilitatea de a înainta comanda dând click pe butonul „trimite comanda”, dar înainte de aceasta poate să verifice încă o dată corectitudinea datelor introduse, și împreună cu comanda poate să trimită prin e-mail și alte observații sau pretenții legate de comandă.

  • Utilizatorul înaintând comanda ia la cunoștință faptul că i s-au produs obligații de plată.

  • Utilizatorul după înaintarea comenzii primește o confirmare prin e-mail. În cazul în care această confirmare nu ajunge la utilizator în termen de cel mult 48 de ore calculate de la data înaintării comenzii, atunci utilizatorul va fi exonerat de obligațiile contractuale. 

  • Comanda și confirmarea comenzii vor fi considerate primite începând din data de la care acestea devin accesibile utilizatorului sau prestatorului de servicii. Prestatorul de servicii exclude posibilitatea confirmării în cazul în care confirmarea nu ajunge la timp, pentru că utilizatorul a specificat o adresă de mail greșită, sau i s-a umplut cutia poștală, și din această cauză nu poate primi mesaje.

  • Utilizatorul a luat la cunoștință faptul că confirmarea specificată în punctul de mai sus este numai o confirmare automată, nu poate genera contract. Contractul atunci va fi generat, dacă prestatorul de servicii după confirmarea automată specificată în punctul de mai sus va înștiința utilizatorul într-un mail separat privind detaliile comenzii și data estimată a livrării.

Prelucrarea comenzii și livrarea

  • Prelucrarea comenzilor se face în intervalul orelor de lucru. Înaintarea comenzii poate fi efectuată și în afara orelor de lucru, în acest caz prelucrarea comenzii se va face în ziua lucrătoare, care urmează. Serviciul de relații cu clienții al prestatorului de servicii întotdeauna confirmă pe cale electronică data în care poate onora comanda.

  • În general termenul de livrare în funcție de modul de transport poate varia între 1-5 zile lucrătoare calculate de la data generării contractului.

  • Conform contractului de vânzare-cumpărare prestatorul de servicii este obligat să transfere dreptul de proprietate al mărfii, iar utilizatorul este obligat să preia și să achite marfa.

  • Dacă vânzătorul este o antrepriză și cumpărătorul este consumator, și vânzătorul se obligă să trimită marfa la cumpărător, atunci riscul avarierii va fi suportat de către cumpărător începând din data în care cumpărătorul sau o persoană terță desemnată de cumpărător preia marfa. Răspunderea pentru eventualele avarii va fi transferată cumpărătorului în momentul în care marfa va fi predată transportatorului, cu condiția ca transportatorului să nu fie recomandat de către vânzător.

  • Dacă vânzătorul este o antrepriză și cumpărătorul este consumator, atunci dacă părțile nu se înțeleg altfel, vânzătorul (în prezentul regulament general contractual prestatorul de servicii) după încheierea contractului fără întârziere, dar cel târziu în termen de 30 de zile este obligat să pună la dispoziția cumpărătorului (utilizatorului) marfa.

  • În cazul în care prestatorul de servicii livrează marfa cu întârziere, utilizatorul are dreptul să stabilească un nou termen, și dacă vânzătorul nu va livra marfa nici în noul termen, atunci cumpărătorul are dreptul de a contramanda contractul.

  • Utilizatorul are dreptul de a contramanda contractul fără a stabili un nou termen, dacă:

a) prestatorul de servicii a refuzat executarea contractului sau

b) contractul conform înțelegerii dintre părți sau conform destinației identificabile a serviciului trebuia executat într-un anumit termen și nu altă dată.

  • Dacă prestatorul de servicii de aceea nu își îndeplinește obligația contractuală, pentru că marfa specificată în contract nu îi stă la dispoziție, atunci trebuie să informeze fără întârziere utilizatorul despre aceasta, și trebuie să returneze suma plătită de către utilizator fără întârziere.